مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 08:522022-07-16اجتماعي

فارس من| شهرداری سنندج: سگ های ولگرد جمع آوری و عقیم سازی می شوند


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج گفت: پس از تشکیل ستاد کنترل جمعیت سگ های آزاد در سنندج، مرکز نگهداری و عقیم سازی این سگ ها راه اندازی شده که سگ های ولگرد و بلاصاحب را بعد از عقیم سازی و پلاک کوبی با مدرک، - صلواتی گفت: سگ هایی که زنده گیری و عقیم سازی می شوند را برای نگهبانی گله و ساختمان با مدرک تحویل شهروندانی که نیاز داشته باشند، خواهیم داد.

وی با اشاره به تماس برخی شهروندان مبنی بر مشاهده شغال در نقاطی از شهر سنندج، گفت: به دلیل نبود مواد غذایی در خارج از محدوده شهر احتمال آمدن برخی حیوانات وحشی به درون شهر وجود دارد که البته گزارشاتی هم در این حوزه داشته ایم.

وی خاطرنشان کرد: جمع آوری و ساماندهی سگ های بلاصاحب در سطح شهر به عنوان یک مطالبه جدی از سوی مردم نیازمند همکاری بخش های مختلف است.

وی خواستار حمایت نیروی انتظامی، محیط زیست، دوستداران محیط زیست، دامپزشکی، سازمان های مردم نهاد و غیره در راستای ساماندهی سگ های بلاصاحب در شهر سنندج شد و گفت: زیست بوم این حیوانات برای نگهداری بعد از عقیم سازی باید توسط محیط زیست تامین شود و دامپزشکی نیز در تهیه مواد غذایی برای این حیوانات سازمان پسماند را یاری کند.

افزایش شغال و روباه به جمعیت سگ های ولگرد سنندج رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سنندج نیز در گفت وگو با خبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| شهرداری سنندج: سگ های ولگرد جمع آوری و عقیم سازی می شوند

فارس من| شهرداری سنندج: سگ های ولگرد جمع آوری و عقیم سازی می شوند